Chloe Clare Waight Keller

1238

Chloé je známý pro výrobu skvělý vzhled, který zamlžuje rozdíl mezi chlapecky a ultra-ženský, takže když kreativní ředitel Clare Waight Keller narazil na kolekci fotografií z sólového ženského motorky výlet napříč Středním východě v roce 1970, věděla, že našla její múza
Anne-France Dautheville na její sólové výlet na kole po Středním východě.
Anne-France Dautheville na její sólové výlet na kole po Středním východě. Fotografie: laskavým svolením Anne-France Dautheville
Clare Waight Keller

Byl jsem zkoumá podzimní kolekce, hledal chlapeckou stranu příběhu, který nejlépe ztělesňuje postoj Chloe. Podíval jsem se na motokros a čím víc jsem se podíval, tentokrát ženská tvář stále přicházejí, na fotografiích, které vypadaly, jako kdyby byly od 1970. To bylo Anne-France Dautheville. Podíval jsem se hlouběji do jejího příběhu a zjistila, že je Francouzka, která se rozhodla jít sólo na kole po Středním východě, v Jižní Americe a Austrálii. Nebyla první, kdo to udělat, ale ona byla první, kdo psát o tom – v knihách une lesklá sur une moto a Et J’ai Suivi le Vent. Pocházela z aristokratické pozadí a pracoval jako copywriter v pařížské reklamní agentury a jako novinář, financuje své cesty přes její psaní.

Clare Waight Keller, kreativní ředitel Chloé
Facebook Twitter Pinterest
Clare Waight Keller, kreativní ředitel Chloé Fotograf: Richard Saker pro Observer
Zjistili jsme, že Anne-France žil hodinu od Paříže a šli jsme na oběd s ní. Poté vytáhla čtyři nebo pět krabice diapozitivů a vyšlo najevo, ze které byla taková Chloé ženy. Připomínala mi [Chloé zakladatele] Gaby Aghion – divoká, s vnitřní silou. Měla věci vyrobené pro ni – kožené bundě safari, velmi podobně jako ta v přehlídce, a kožené salopettes – ale také se podél krásné šaty, vysoké podpatky a Kohl oční linky. Řekla mi: „Dokonce i na výlet pro 12.000 mil, jsem Parisienne.“