H&M Kenzo start způsobí, že webové stránky se zhroutí

5993

Zatímco on-line nakupujících byl frustrován, módy, kteří ve frontě na londýnském vlajkový obchod měl mnohem lepší zážitek – s logem bundy a zástěra šaty dokazuje obzvláště populární
Kenzo x H & M start.
Kenzo x H & M start. Fotografie: Ray Tang / REX / Shutterstock
Charlie Brinkhurst-manžeta

Jako webové stránky H & M dnes ráno zřítil v poptávce ze své spolupráce s Kenzo, virtuální zákazníci by na tom byli lépe míří do značky vlajkový obchod v londýnské Oxford Circus. Účinný potítko systém znamenal, že stovky čekání ve frontě byly metodicky hnáni do obchodu v 10 minutových intervalech, v ostrém kontrastu k panice viděli minulý rok při zahájení své sbírky s francouzským módním domem Balmain.

Studený nezastavilo některé bystré módy a samozvané „humbuk-bestie“ od táboření celou noc mít první DIBs na roční položky designer spolupráce. Kolekce Kenzo, který byl podpořen Lupita Nyong’o, Chloë Sevigny a náhody raper, obsahuje řadu barevných tisků, křiklavé, příslušenství, letecké bundy, spodničky šaty a off-the-rameno vrcholy. Obsahuje také Kenzo klasické logo mikiny; ceny začínají od 7,99 L a jít až na 299,99 L.